4 תשובות
כנראה שאזרחים עזתיים ישארו שם בשליטה שלנו
אנונימית
זה באמת מה שישראל רוצה כרגע?^
אלוהים יודע
שליטה צבאית שלנו, אזרחים עזתיים בלי החמאס, וכולם ישארו בדרום ומרכז הרצועה
באותו הנושא: