7 תשובות
שואל השאלה:
^למה פאדיחות?
חד משמעית
זה מביך וילדותי
כי יש דרך לפתור דברים
אם היא עשתה לך משהו תפתרי את זה מולה בצורה בוגרת.
כן
כן