7 תשובות
כרגע תצפיתנית אבל ערערתי על מיונים שלא עברתי ונגיד לחברה שלי קיבלו את הערעור אז יש לי סיכוי קיצר אם יקבלו אז משהו בחיל האוויר אבל כרגע לפחות זה תצפי כמו שכתבתי
הייתי אמורה להיות ובסוף סירבתי בבקום וישנתי שם והיה נוראי, אבל אל תוותרי בסוף יתנו לך מה שאת אוצה^
תאמת אין משהו ספציפי, מניחה תפקיד שיעזור לאנשים
^^ לא יודעת דווקא הרוב שמעתי שסבבה להן בתפקיד אז מקסימום אם לא יעבוד עם חיל האוויר לא נורא
תודה❤❤
נראה אם צהל יקבל אותי בכלל
נראה אם צהל יקבל אותי בכלל
בהצלחה אלופה^
אני שואפת להיות מוכרת בשקם
באותו הנושא: