8 תשובות
לא
הייתי שמח שזה יקרה אבל גם פה וגם שם יש אנשים שלא מוכנים לשמוע על פתרון כזה אז כנראה שלא..
לא אחרי 7.10
אני לא חושבת שזה יקרה האמת
לא
פלסטין? אנחנו נחיה בא"י השלמה בעז"ה!!
^לא אתה לא, זה כבר לא שטחים שלנו ממזמן
אולי גם טורקיה תגיד שהיא רוצה לחזור לאימפריה העותמאנית?