3 תשובות
לחיזבאללה יש כטב"מ (כלי טייס בלתי מאויש - מטוס נשלט מרחוק) שקיבלו מאירן. מתחילת המערכה מולם שיגרו כבר כמה כאלו לישראל. חלקם יורט על ידי צה"ל וחלקם פגע בנו.
אין להם ובכללי הם לא היו רוצים להתחיל איתנו מלחמה כי לבנון במצב מזעזע!
זאת לא בעיה של אם יש או אין להם (לצבא לבנון יש), זאת בעיה של למה להם. לבנון לא במצב כלכלי עכשיו למלחמה. ישראל תהיה מסוגלת לספוג את זה. לשלוח מטוס קרב זאת הכרזת מלחמה גלויה.
באותו הנושא: