6 תשובות
לא נורא, עושים לך זריקה (אולי ייכאב קצת) ואתה לא מרגיש כלום.
שואל השאלה:
עשית?
אנונימי
לא כואב..
מדברת מניסיון לא תרגיש אפילו
שואל השאלה:
אני מפחד מהטיפול שורש הבנתי שזה כואב ממש וגם סתימות כואב
אנונימי
זה לא כואב, חבל שאתה נכנס סתם ללחץ :)
בזמן הטיפול לא מרגישים כלום בגלל ההרדמה
זה יכול לכאב קצת אחרי זה אבל פשוט לוקחים משהו לכאבים וזה עובר
אנונימית