6 תשובות
לא נורא, עושים לך זריקה (אולי ייכאב קצת) ואתה לא מרגיש כלום.
שואל השאלה:
עשית?
עשית?
אנונימי
לא כואב..
מדברת מניסיון לא תרגיש אפילו
מדברת מניסיון לא תרגיש אפילו
שואל השאלה:
אני מפחד מהטיפול שורש הבנתי שזה כואב ממש וגם סתימות כואב
אני מפחד מהטיפול שורש הבנתי שזה כואב ממש וגם סתימות כואב
אנונימי
זה לא כואב, חבל שאתה נכנס סתם ללחץ :)
בזמן הטיפול לא מרגישים כלום בגלל ההרדמה
זה יכול לכאב קצת אחרי זה אבל פשוט לוקחים משהו לכאבים וזה עובר
זה יכול לכאב קצת אחרי זה אבל פשוט לוקחים משהו לכאבים וזה עובר
אנונימית
באותו הנושא: