6 תשובות
שואל השאלה:
^^^^עצוב ממש
עדיף לא לחיות במדינה הזאת יותר
אנונימית
איך שאנחנו עדיין מוקפים אויבים כמעט בטוח שכן
אני מקווה מאוד שלא
מי שיתעסק איתנו אנחנו נמחוק אותו
תלוי בנו, בגדול. אם נפתור את הבעיה מהשורש ולא נחפש רק שקט ושגרה, אם הפנים שאנחנו כאן בעלי הבית ונפעל כמו שצריך - לא חושבת.
אם נמשיך להיות מטומטמים, שבגדול זה מה שקורה, כנראה שכן.
בואו; הערבים בישראל לא שונים מהערבים בעזה ובכל זאת ממשיכים להעסיק אותם והם נמצאים בכל מקום.