6 תשובות
שואל השאלה:
^^^לא הטעו אותי, אני לא הייתי בטוחה אז שאלתי..
אנונימית
כן זה נחשב פסיכיאטרי כי הפרעות אכילה הן הפרעות נפשיות
שואל השאלה:
^אה אוקיי תודה רבה
אנונימית
ממליץ לך פשוט להתקשר למחלקה ולברר :)
שואל השאלה:
^זה נחשב פסיכיאטרי?
אנונימית
אשפוז במחלקות פסיכיאטריות הוא בחינם בכל גיל