10 תשובות
לזוגיות? או סתם?
שואל השאלה:
סתם
אנונימי
כאן
שואל השאלה:
ועוד מקומות?
אנונימי
שואל השאלה:
איזה קבוצות יש למשל באינסטגרם או בווצאפ?
אנונימי
שואל השאלה:
את יכולה להביא קישור? בבקשה
אנונימי
שואל השאלה:
איפה אפשר למצוא קבוצה באינסטגרם? אני לא יודע איך נכנסים
אנונימי
דיסקורד
שואל השאלה:
כן דיסקורד אחלה אבל אני יותר אוהב להתכתב מלדבר באינטרנט
אנונימי
הכרתי את החברה הכי טובה שלי בכל העולם מהאינטרנט (תאמינו או לא הכרנו בסדרה אז סדרות זה לא רק בזבוז זמן! עכשיו מישהו יכול להגיד את אותו משפט לאמא שלי?)
כבר נפגשנו פעמים! תכננתי לבוא ליום הולדת שלה בעוד כמה שבועות אבל עכשיו יש את המלחמה והכל...
וכמובן יכולים להכיר בסטיפס כל מי שכתבתי בביו שלי (לא כולל אוני כי הכרתי אותה מסדרה) הם החברים הכי טובים שלי מהאינטרנט והכרנו בסטיפס
וגם יכולים להכיר חברות בטלגרם אני הכרתי שבוע שעבר חברה בטלגרם! שתינו אוהבות אנימה ביאל כמו סאסאקי ומיאנו חחח
ויכולים להכיר חברים מסדרות כמו שהכרתי את אוני מהסדרה "הגבר היפה שלי" חחח התכתבנו יומיים בתגובות