8 תשובות
כן פשוט אולי זה יצא שונה אבל אני מניחה שזה בסדר
זה בסדר אבל זה יצא ממש ממש שונה.
הרבה יותר מתוק והרבה פחות חזק ומריר
שכחתי לציין שבשימוש של שוקולית כתחליף לקקאו אני אישית ממליצה להפחית בכמות הסוכר שבמתכון אחרת יצא מתוק בצורה בלתי נסבלת
כן
חחח וזה הזכיר לי בובת ארנב חומה שקוראים לה קוקו (קקאו בשפה של התאילנדים)
כן בטח
באותו הנושא: