4 תשובות
זה ממש תלוי איך זה נראה
כל עוד זה לא עמוק זה כנראה לא צלקת
והלבן זה פשוט שהעור מתרפא ומתחדש
אבל אצלי נגיד יש עד עכשיו פס דק לבן שנשאר לי כצלקת..
נחתכתי פעם מסכין ואני לא זוכרת עד כמה היה עמוק אבל נשארה צלקת פס לבן
אבל בקושי רואים
כל עוד זה לא עמוק זה כנראה לא צלקת
והלבן זה פשוט שהעור מתרפא ומתחדש
אבל אצלי נגיד יש עד עכשיו פס דק לבן שנשאר לי כצלקת..
נחתכתי פעם מסכין ואני לא זוכרת עד כמה היה עמוק אבל נשארה צלקת פס לבן
אבל בקושי רואים
אם*
לא, זה יעבור
לא, זה יעבור
שואל השאלה:
עם זה צלקת
עם זה צלקת
מה השאלה?
באותו הנושא: