6 תשובות
ממש לא קריטי , שימי מכנס קצר שחור ופד הכל טןב אפשר לחשוב אני כמעט תמיד שמה לבח במחזור הכל טוב
אנונימית
שמה לבן עם טמפון
מכנס שחור.
שימי פד של לילה (ההכי גדול) תקחי איתך כמה פדים ותחליפי כל כמה זמן תלוי בזרימה שלך
שואל השאלה:
^אבל רציתי לבוא במכנס לבן
^אבל רציתי לבוא במכנס לבן
אנונימית
חולצה לבנה מכנס שחור
או חצאית לבנה
שימי טמפון ופד ליתר ביטחון
או חצאית לבנה
שימי טמפון ופד ליתר ביטחון
באותו הנושא: