7 תשובות
נחסמים
חסום
שואל השאלה:
אוי פאק אני על 60 אני מתחילה להשתמש רק באנונימי
אוי פאק אני על 60 אני מתחילה להשתמש רק באנונימי
אנונימית
חוסמים מ20 נקודות
ב30 נותנים באן וב20 מוחקים (לפי מה שהבנתי
חוסמים את החשבון כבר ב20
את מורחקת מהאתר לצמיתות
באותו הנושא: