5 תשובות
שואל השאלה:
כי מה יםה באופי של בנות, הן רק חושפניות
אנונימי
גבר זה גבר וכן הם לא כמו אישה
אבל נשים הן לא כלום
בנות הן כלום? אז לך תתחתן עם גבר הדעה שלך לא מעניינת אף אחד חוץ מאנשים רדודים כמוך
שואל השאלה:
אני לא אוהב תאופי שלהן
אנונימי
שואל השאלה:
בנות הן כלום
אנונימי