תשובה אחת
מדריכת קליעה זה לחי"ר, לא לתותחנים, ומדא"גית זה משהו שמתגייסים אליו
ממה שאני יודעת אחרי סיום המסלול יש את האופציות הרגילות שזה קורס חובשים קרביים, קורס מ"כים, קצונה.