תשובה אחת
מדריכת קליעה זה לחי"ר, לא לתותחנים, ומדא"גית זה משהו שמתגייסים אליו
ממה שאני יודעת אחרי סיום המסלול יש את האופציות הרגילות שזה קורס חובשים קרביים, קורס מ"כים, קצונה.
ממה שאני יודעת אחרי סיום המסלול יש את האופציות הרגילות שזה קורס חובשים קרביים, קורס מ"כים, קצונה.
באותו הנושא: