6 תשובות
דבר ראשון היא מהממת עלייך!!!
דבר שני, היא קלאסית, אז אפשר לימי הולדת, אירועים, ואפילו סתם ביוםיום!!!
שמלה ממש יפהה
היא מתאימה להכל באמת
אנונימית
וואח מהממתת
האצת שהיא מתאימה לכל מקום חחח
היא מהממת אלייך, ולדעתי תלכי איתה אפילו ביוםיום
דבר ראשון היא מהממת
אפשר ללכת איתה לאירועים וזה אבל חורף עכשיו אז עם ג'קט מלמעלה
איזה מהממת