36 תשובות
שואל השאלה:
פניתי גם להורים והם פנו להנהלה וההנהלה אמרו להם אותו דבר
אנונימית
תדווחו על הבית ספר
תקליטי כמה שיעורים ותראי להם
התפקיד שלה זה ללמד ולעזור לך
אם גם זה לא עוזר תפני להורים
שואל השאלה:
אני דיברתי עם ההנהלה איזה מיליון פעם והם אומרים לי שאני ממציאה ושזאת מורה מדהימה וכל זה
אנונימית
ממש לא הגיוני והתנהגות ילדותית
תדברי עם המנהלת/יועצת על זה
נשבעת זו בול המורה שלי לאנגלית. יש לה משהו נגדי באמת
תדווחי למחנכת
לא
לצערי גם לי הייתה כזאת ביא יב
אפילו כמה אז לא היה לי מה לעשות עם זה (אני די עברתי חרם)
אבל את תלכי למזכירה ולמנהלת
ותעדכני אותנו
תדברי עם ההורים שלך על זה. זה ממש לא הגיוני שמורה תתעלם ממך בלי שום סיבה. תנסי גם לדבר עם ההנהלה של הבית ספר שינסו לדבר איתה לראות למה היא מתנהגת ככה ואם זה לא עובר תדווחי על הבית ספר ועל המורה למשרד החינוך. ממליצה לך כל פעם שאת מבקשת ממנה עזרה תקליטי את זה(אני יודעת שזה אסור אבל גם אסור לה להתעלם ממך בלי סיבה מוצדקת) ותראי להורים שלך ולהנהלה
למה אף אחד לא מקשיב לך מה זה ההנהלה הזאת
אולי תבקשי מחברות שגם יתלוננו על אותה מורה להנהלה
אם תקליטי בשיעור ואסור להקליט אז יתעלמו ממה שהקלטת, פשוט יכעסו עלייך שעשית את זה.
תגשי בהפסקה למורה ואם היא תתעלם ממך תקפצי מולה ותנופפי ביד מול הפרצוף שלה ותשאלי אותה: למה את תמיד תמיד מתעלמת ממני??? מה עשיתי לך??? את עושה עליי חרם אני אדווח עלייך!!!
אם היא לא תגיב לך משהו על זה...
אנונימית
גם אצלי זה ככה איך מביאים לאנשים כאלה להיות מורים אני באמת לא מבינה
מה ישלה למה היא מתעלמת ממך?
גם המורים שלי ככה!!!!!!!!!!!!! אני מצביעה כל השיעור מול הפרצוף שלהם הם מסתכלים עלי אבל לא אכפת להם!!!! אבל אלה שלא מצביעים היא עונה להם ואחר כך היא אומרת לכולם להצביע כי היא לא עונה למי שלא מצביע חחח
אימלה מה
וואי אני ממש מבינה אותך זה כזה מעצבן
זה ממש לא הגיוני ואין למורה סיבה להתעלם מתלמיד
היה איזה קטע אחד בסוף שנה שעברה שהייתי עם חברה שעוזבת והכל טוב המורה נפרדה ממנה והכל ואני הייתי לידן, ושהמורה סיימה אז היא באה ללכת ואמרה לי "אה וגם לך ביי" משהו כזה וואי אחד היבשים

מאז אני מתעלמת ממנה לא היא ממני

סתם אבל גם לא ממש משנה לי היא לא מלמדת אותי יותר. אז כאילו נכון זה לא ממש דומה פשוט אני מבינה אותך כי זה אותה הרגשה בשבילי
שואל השאלה:
אם אני אקליט אותה הם יאשימו אותי כי אסור
אם אני אצלם אותה הן גם יאשימו אותי כי גם אסור
ובאמת שכל ההנהלה אוהבת אותה ואומרת שהיא מורה מדהימה וכשאני מתלוננת הם אומרים שאני ממציאה
והיא גם באה לחברות שלי ואומרת להן אל תשבו לידה אם תשבו לידה אני אתקשר להורים שלכם
והיא באה להנהלה ומספרת להם שצעקתי עליה וקיללתי אותה והיא לא רוצה ללמד אותי ושיעבירו אותי כיתה והם מאמינים לה כל הזמן
וגם לא יעזור לי לבוא להורים כי זה פשוט לא עושה כלום
אנונימית
מה??? היא אומרת לחברות שלך לא לשבת לידך?באיזה קטע?
שואל השאלה:
לאדעתת הנכה הזאת
אנונימית
אז אל תקליטי אותה רק בשיעורים במכשיר הקלטה שתקני) אני גם גרתי ביישוב כשגרתי עם ההורים אז לא היה לי איך לקנות מכשיר הקלטה או משהו) תקליטי אותה גם אומרת לאנשים לא לשבת לידך
אם הייתי אמא שלך הייתי פונה למשרד החינוך שיבדקו את התלונה, ומזתאומרת אסור לצלם?
חמודה, אסור גם להתעמר בתלמידה.
וכל עוד יש הוכחה שהיא מתעללת בך לא יעשו לך כלום. לה כן
אמאלה זה מזעזע תגידי להורים שלך שיתקשרו לרכזת או למנהלת
אנונימית
אין בית ספר זה חרא
מה הקטע להאשים אותנו אבל להוציא את המורים ואת התלמידים צדיקים?!
לא סבלתי את זה אז ואני לא סובל את זה היום
נשמע בול כמו המורה שלי למחשבים
תנצלי את הפלטפורה החברתית.. תצלמי אןתה עושה את זה.
תבקשי מההורים שלך לפרסם את זה בפייסבוק יחד עם התשובה של בית הספר
לא הגיוני בכלל,אבל אולי יש סיבה
כנראה את בלתי נסבלת
ממש ממש לא!
וואי ממש לא הגיוני
תחפרי לה במוח עד שהיא תענה לך תעמידי אותה במקום שלא תתעלם ממך
גם לי זה קורה הוא אפילו לא נותן לי לצאת להתפנות
אנונימית
וואי קראתי את מה שאמרת זה מזעזע תקשיבי היא לא יכולה לדבר אלייך ככה מה זה צריך להיות איזה חצופה
תקשיבי את צריכה להעמיד אותה במקום אם היא תגיד לך עוד דבר כזה את לא תשתקי, פשוט תגידי לה שזה לא נעים לך ושהיא לא צריכה לדבר אלייך ככה
אם לדבר עם ההנהלה לא עוזר זאת הדרך הכי טובה שאני רואה
לא הגיוני בעליל
תעמידי אותה במקום
^היא אמרה שהיא לא נגעה בו
אנונימית
^^
אולי כי היית בטלפון וזה אסור??
אנונימית
רגע , אמרת שהמורה הזאת אמרה לחברות שלך לא לשבת לידייך ושאם ישבו היא תתקשר להורים. את יכולה להשתמש בתור עדות של חברות שלך וללכת עם זה להנהלה , ואפשר גם לשאול את שאר התלמידים בכיתה לעוד עדות , לדוגמה שהמורה אמרת שקיללת אותה ואז אפשר לשאול את הכיתה אם זה נכון או לא , נכון שלפעמים הכיתה יכולה לשקר ולא לדעת ויש שטוטניקים אבל אני דיי בטוחה שרוב הכיתה פשוט תגיד את האמת. מה שגם את יכולה באמת להקליט אותה כמו שאמרו , אבל לפי דעתי אל תלכי עם זה להנהלה. תלכי עם זה לגוף יותר מוסמך , שמעליהם , אני לא יודעת אם אפשר ללכת לבית משפט על מה שהמורה וההנהלה עושים , אבל אם אפשר אני חושבת שאת יכולה להביא לשם את ההקלטות כי זה כמו מצלמות בגנים עם גננת מתעללת , כי נכון שזה חדירה לפרטיות אבל אם גננת מתעללת זה חשוב לדעת. ואם יש עוד תלמידים שהיא עושה את זה להם את יכולה ביחד איתם וההורים שלהם לעשות משהו נגד ההנהלה.
אני מקווה שיפטרו את המורה הזאת ושיחליפו את ההנהלה הזוועה שמתעלמת מזה. לא מובן איך הם עובדים בזה.
אנונימית
סליחה באמת שהיא שלחה את זה בזמן שאני כתבתי את התשובה
אנונימית