44 תשובות
יכול להיות שבועיים ויכול להיות חודשיים ויכולים גם פשוט לא להודיעו לך אם לא עברת.
אין לדעת עם מודיעין.
שואל השאלה:
למה לוקח להם כל כך הרבה זמן להחזיר תשובה הם יודעים במקום המראיינים אם הם החליטו להעביר אותי או לא
אנונימית
שואל השאלה:
באמת שלא מבינה מה לוקח להם כלכך הרבה זמן להחזיר תשובה, תנסה להתקשר אם הם עשו אחריך וקיבלו זה גם קרה לי
אנונימית
יש את מחר הם אוהבים להביא תשובות בחמישי
גם אני מחכה כבר מעל חצי חודש..
חברים שעשו אחרי קיבלו אפילו
שואל השאלה:
שביט תירוש
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם יהיה תשובות באמת השאלה תוך כמה זמן הם נותנים בדרכ
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי
אנונימית
חכי עד 6
לחבר שלי נתנו אתמול ב5 וחצי
שואל השאלה:
וואלה האמת שלא ידעתי נקווה לטוב
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי אוףף נקווה שבוע הבא
אנונימית
כנלל נתראה
שואל השאלה:
מתי חבר שלך עשה את הראיון?
אנונימית
9.11
קיבל תשובה חיובית ב19.11
שואל השאלה:
גם למסלול שביט תירוש?
אנונימית
לא, הוא מתמיין למסלול מסווג
שואל השאלה:
כל המסלולים המסווגים האלה בסוף תפקידים משעממים רצח יש לי חברה שגם התמיינה למסלול מסווג ב9900 שבכללי יחידה שנשמעת משעממת
אנונימית
תודה שאת מעלה לי :')
תעדכני בהצלחה יקירה
שואל השאלה:
תודהה גם אתה למרות שהלך לי לא משהו בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם בטח עשה את המבחן מהבית אני עשיתי מתל אביב
אנונימית
שואל השאלה:
כל מי שעשה מתל אביב קיבל מסלולים עם שמות לא כלכך מסווגים, אבל מי שעשה מהבית קיבל את כל ה"מסווגים"
אנונימית
כן מה אני אעשה שתל אביב זה 3 שעות ממני
גדג הוא קיבל מיון המשך עם פסיכולוג
למה אבל את טןענת שזה גרוע?
שואל השאלה:
חחח בכיףף
אנונימית
שואל השאלה:
נשמע תפקיד תכני ומשעמם מאוד סבבה שמסווג אבל גם נהג ב8200 נחשב מסווג כי הוא שומע שיחות טלפון חשובות ונחשף למידע מסווג
אנונימית
שואל השאלה:
כי קראתי על זה בגוגל
אנונימית
לא יודע אם אני עובר את כל התהליך הזה לא נראלי שזה למשהו פח.. את אחרי הראיון ישר הולכת לסיווג?
אני לא אהיה ב9900 ולא נהג...
שואל השאלה:
אני יודעת דיי ברור כלל חמן זה לא להיות נהג אבל זה שתפקיד מסווג לא בהכרח אומר שהוא תפקיד נחשב
אנונימית
שואל השאלה:
לחברות שלי כן אמרו בערך, ולפי מה שהבנתי למסלול שלי יש עוד מבחנים אחרים אחרי הראיון
אנונימית
לא שזכור לי
אמרו לי בכלליות על התפקיד המסלול מסווג
שואל השאלה:
היי אין בעיהה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרו לך לאיזה מסלול אתה הולך?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרו לך אפילו את היחידה? גם לחברות שלי אמרו מסווג אבל אמרו יחידה, התפקיד שלי נגיד יש על מידע יחסית הוא של 81 אבל לחברה שלי רק אמרו 9900
אנונימית
שואל השאלה:
ואמרו לי שאני צריכה למלא לפני הראיון
אנונימית
שואל השאלה:
תגידו למישהו שלחו שאלון גוגל פורמס למלא??
אנונימית
לא, איזה שאלון זה?
שואל השאלה:
לא יןדעת לפני הראיון שלחו לי איזה שאלון גוגל פורמס כזה למלא
אנונימית
את יכולה לשלוח הודעה בפרטי?
שואל השאלה:
כןכן
אנונימית