6 תשובות
תיצרי קשר עין או שתתחילי את אני יכול להבטיח 99 אחוז הצלחה
לא לכתוב על עצמך שאת דיכאונית שלב ראשון חח
שלב שתיים אם זה מישהו שאת לא מכירה אז זה מתבסס על מראה חיצוני בדכ. אם זה מישהו שאת מכירה תתחילי לשתול רמזים כזה להכניס נושאים על איך הוא עם זוגיות וזה ואז כאילו זה יבוא כנראה
שלב שתיים אם זה מישהו שאת לא מכירה אז זה מתבסס על מראה חיצוני בדכ. אם זה מישהו שאת מכירה תתחילי לשתול רמזים כזה להכניס נושאים על איך הוא עם זוגיות וזה ואז כאילו זה יבוא כנראה
אנונימי
שואל השאלה:
17.5
17.5
בת כמה את בכלל?
אנונימי
לא יודע תראי שאת בעינין ותיצרי הרבה קשר עין
שאלת השאלות
תנסי אולי להתיידד איתו קודם אם את רואה אותו ביציאות וכזה
תנסי אולי להתיידד איתו קודם אם את רואה אותו ביציאות וכזה
באותו הנושא: