7 תשובות
כן, מה זה משנה אם הם תאומים או לא
יואו כןן. היית צריכה לראות את האימיילים שעלמה ציון שלחה לאבא שלה שאחותה ליה הרביצה לה זה היה צחוקים רצח בנדר
בטח
שואל השאלה:
חח.חח.חח תודה תהיתי לעצמי אם זה משנה או לא
אנונימית
אני תאומה ותאמת אני רבה יותר עם אח שלי התאום ועם אח שלי השני פחות
תמרות שלפאמים זה גם ההפך לפעמים זה אני והוא עושים אמבוש על אח שלי הקטן (אני אומרת קטן אבל הוא קטן ממני רק בשנה)
^^הם אולי מתפייסים יותר מהר
יש לי אחים תאומים ושניה אחרי שהם רבים הם מתפייסים
כן אנחנו מתפייסים מהר