5 תשובות
לא. גם לי. לא סומכת עליהם במאה האחוז אבל כמו שפיקאצ'ו אמר, הם סתם יירו לעצמם ברגל..
אם הם יפרו הם יירו לעצמם ברגל. אנחנו פשוט נחזיר וגם להם אסירים לא ישוחררו.
אבל כן, זה קלאסי חמאס וכבר חווינו בעבר
אבל כן, זה קלאסי חמאס וכבר חווינו בעבר
הם כבר עשו את זה פעם
קלאסי חמאס
אני לא אתפלא אם זה מה שיקרה...
באותו הנושא: