2 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי בנתיים עד גיל 15 כזה לעשות לחברות וככה אני גם אלמד יותר ובגיל 15 ממש לעבוד בזה
חשבתי בנתיים עד גיל 15 כזה לעשות לחברות וככה אני גם אלמד יותר ובגיל 15 ממש לעבוד בזה
אנונימית
זה בסדר לגמרי וכדאי לך להמשיך אם טובה בזה! ככל שתתבגרי ככה יקחו אותך יותר ברצינות, אבל אם את יכולה למצוא לקוחות בבית הספר כרגע זה גם טוב.
באותו הנושא: