6 תשובות
אבל הם מחליפים נגד זה תינוקו שבועיים וילדים
אמת..
טעות שתעלה ביוקר
עדין לא שיחררו אותם ישחררו אותם נראה לי ביום האחרון של העסקה
אבל כן זה זוועה ההסכם הזה אבל הכל בשביל שחרור החטופים(פדיון שבויים)
ובע"ה כולם יחזרו לבתים שלהם כמה שיותר מהר
את לא טועה את צודקת לגמרי
עצוב
בסדר אבל את
לא ברגליים של צשפחות החטופים, זה מה שהפ רוצים אין עוד מה לתת לא מפקירים יהודים!
אנונימית