התחברות
הרשמה
אני פרופיל 72, זאת אומרת שאני הולך להיות תומך לחימה או לוחם או ששניהם אפשריים?
22 בנובמבר 2023, 21:46
גיוס
צבא
פרופיל
תומכי לחימה
2 תשובות
תומך לחימה.. או ג'ובניק
Ben
אתה יכול להיות תומך אבל לא לוחם כי בשביל זה צריך פרופיל 82
נ
נסיכה קומפלט
באותו הנושא:
למה חושבים שאני פרופיל מזויף ( זה שאני נראה טוב לא אומר שאני קאטפיש )
מה הסיכוי שאני אוכל להיות לוחמת עם פרופיל 21?
הפרופיל שלי בצבא הולך להיות נמוך כי אני נמוכה וגם רייאה שלי לא כזה טובה וגם דפר הולך להיות נמוך וקבא למה נולדתי כזאתי
אם שלוש חברות חלמו אתמול שאני וגסטין הולכים להיות ביחד זה הולך לקרות???!?
שמו אותי ב3 יח"ל מתמטיקה והמשפחה אומרת לי שלא הולך להיות לי עתיד ככה זה נכון?
אם אני רוצה להיות גולני שאני מגיע לבקום פשוט אומרים לי שאני יכול להיות גולני ואני פשוט הולך?
אם הכל אצלי תקין בגוף חוץ מזה שאני לא בכושר איזה פרופיל יכול להיות לי בצבא?
מה הפרופיל שאני צריכה לקבל כדי להיות לוחמת סייבר?
אם אני הולך להיות צלם צבאי בחיל האוויר, מה זה אומר שאני הולך לעשות?
אני רוצה ללגת מאוד לקרבי ואם אני הולך לקבן זאת אומרת שאין לי עתיד להיות בקרבי?
אם מישהו אומר לי שאני שומרת על פרופיל נמוך מה זה אומר?