4 תשובות
ישתחררו בשישי ובהמשך כל השאר ואז משמידים את חמאס
מחר מפציצים רגיל כי יש איזה תקלה בהסכם שחמאס וקטאר לא חתמו על סעיף, אולי בשישי זה ייצא לפועל. נחכה כל רגע יכול להשתנות משהו.
העסקה הייתה אמורה להתחיל מחר אבל בכלל שחמאס וקאטר עוד לא חתמו על ההסכם רשמית אז זה יתחיל בשישי
מחר מפציצים כרגיל
הם משתחררים ואנחנו משחררים מחבלים