6 תשובות
לא יצא עדיין למחשב
אמור לצאת בספטמבר לפלייסטיישן ואקסבוקס
אין תאריך עדיין לגירסה למחשב.
אמור לצאת בספטמבר לפלייסטיישן ואקסבוקס
אין תאריך עדיין לגירסה למחשב.
יוציאו את המשחק אחרי איזה שלושה חודשים בערך כי יש מלא האקרים שהם יפרצו את המשחק אז קודם הם מוציאים אותו לקונסולות
גאנגנאם סטייל
זה ייצא ב-24 במרץ, עוד כמעט חודשיים.
ב-15/02/2015
אנונימי
כרגע לא:o
המשחק חייב לצאת זהו משחק הגדי, rockstar יקבלו מלא כסף אל זה אז הם חייבים לעשות את המשחק למחשב.
גם gta iv יצא אחרי חצי שנה שנה (כבר לא זוכר) אחרי שיצא ל psp
גם gta iv יצא אחרי חצי שנה שנה (כבר לא זוכר) אחרי שיצא ל psp
באותו הנושא: