7 תשובות
סובלים נאנסים
אנונימי
סובלים אמאל'ה רחמים
מה שבטוח הם לא בבית מלון
אני חושבת שהנשים נאנסות ובכללי מרביצים להם ומנסים להוציא מהם מידע
גיהנום שעדיף למות
זה ידוע שבמלחמות עדיף להיות הרוג מאשר שבוי במיוחד אצל מפלצות אדם כמו החמאס
זה ידוע שבמלחמות עדיף להיות הרוג מאשר שבוי במיוחד אצל מפלצות אדם כמו החמאס
אנונימית
תאמין לי אתה לא רוצה לדעת
אנונימית
גיהינום
בטח באלה שמשחררים התעללו קצת פחות כדי שיגידו דברים טובים אבל כולם עוברים גיהינום ואני לא רוצה לדמיין מה הילדים עוברים
אני מקווה ממש שהם בחיים למרות שיש לי הרגשה שהרבה לא
אני אגיד משהו קשה לעיכול יכול להיות שסחרו בחלק מהם ועשו להם דברים מזעזעים אנחנו חיים בעולם שזה לא כזה מנותק מהמציאות
בגלל זה אנחנו חייבים להישאר חזקים ולשמוח על כל חטוף שחוזר
בטח באלה שמשחררים התעללו קצת פחות כדי שיגידו דברים טובים אבל כולם עוברים גיהינום ואני לא רוצה לדמיין מה הילדים עוברים
אני מקווה ממש שהם בחיים למרות שיש לי הרגשה שהרבה לא
אני אגיד משהו קשה לעיכול יכול להיות שסחרו בחלק מהם ועשו להם דברים מזעזעים אנחנו חיים בעולם שזה לא כזה מנותק מהמציאות
בגלל זה אנחנו חייבים להישאר חזקים ולשמוח על כל חטוף שחוזר
באותו הנושא: