8 תשובות
תמיד נסעתי לאילת, אולי פעם אחת טסתי אבל זה בזבוז
נוסעים
שואל השאלה:
וואי חשבתי שאתם רק טסים את זה ואז אין לכם את הקטע של לעצור ביטבתה
וואי חשבתי שאתם רק טסים את זה ואז אין לכם את הקטע של לעצור ביטבתה
נוסעים זה סבבה מתרגלים
אף פעם לא טסתי, תמיד נסעתי
ולא קשור - בתור מישהי שהייתה בקוריאה רק שתדעי שלא כולם שם כמו בסדרות
ולא קשור - בתור מישהי שהייתה בקוריאה רק שתדעי שלא כולם שם כמו בסדרות
אנונימית
במרכז, אנחנו נוסעים ועושים מזה טיול עם עצירות וזה
טרמפים
אני נוסעת