8 תשובות
סגור טוב טוב
פתוח ופוך
סגור
שואל השאלה:
למה?1
סגור לא תעשה שכאילו התריסים טיפה פתוחים
חצי חצי
סגור
יכול להיכנס דרדס בחלון
בקיץ תמיד סגור בגלל היתושים אבל בחורף עם לא קר לך תפתח הכי טוב לקום לאור השמש