8 תשובות
חמאס הפר את הפסקת האש
שואל השאלה:
כבר? רק התחיל
כבר? רק התחיל
אנונימית
רגע אם הפרו אותה הם לא יחזירו לנו את החטופים?
כי הם חלאות
הם עושים את זה כל הפסקת אש
זה לא משהו חדש
הם תמיד מפרים את ההפסקה ושולחים רקטות לעוטף ואז יש שקט מהם לכמה ימים עם אולי טילים פה ושם לעוטף שוב.
זה לא משהו חדש
הם תמיד מפרים את ההפסקה ושולחים רקטות לעוטף ואז יש שקט מהם לכמה ימים עם אולי טילים פה ושם לעוטף שוב.
כי הם סתם חארות
אסור לסמוך על חמאס
אסור לסמוך על חמאס
כולם אומרים שהם חלאות וכד'. במציאות, הם לא באמת שולטים על כל דבר שקורה ברצועה. לא כולם מרוצים מההפסקת אש.
זה לא חדש אצלהם זה מאז ומתמיד ככה
באותו הנושא: