5 תשובות
שואל השאלה:
אז אני מקבלת דברים גם של בנים וגם של בנות? נגיד סנדלים? וסוודר בחורף?
אז אני מקבלת דברים גם של בנים וגם של בנות? נגיד סנדלים? וסוודר בחורף?
לא
סוודר של בנות כן לפי דעתי
נעלי בנות
סנדלים רק עם מדי בנות
סוודר של בנות כן לפי דעתי
נעלי בנות
סנדלים רק עם מדי בנות
שואל השאלה:
נגיד סנדלים סבבה שמותר לשים רק עם מדי בנות
אז אני אמורה לקבל נכון?
נגיד סנדלים סבבה שמותר לשים רק עם מדי בנות
אז אני אמורה לקבל נכון?
לא מקבלים סנדלים, קונים לבד.
כן
החל באוגוסט 23 אפשר לבחור מדי בנים או בנות. מקבלים 3 באים של מדי א אפשר לקחת 2 בנים ו1 בנות לדוגמה.
(עדיין מקבלים נעלי בנות)
זה סרטון שצהל הוציאו.. אז כאילו ברור שזה לא פייק.
החל באוגוסט 23 אפשר לבחור מדי בנים או בנות. מקבלים 3 באים של מדי א אפשר לקחת 2 בנים ו1 בנות לדוגמה.
(עדיין מקבלים נעלי בנות)
זה סרטון שצהל הוציאו.. אז כאילו ברור שזה לא פייק.
באותו הנושא: