5 תשובות
שואל השאלה:
אז אני מקבלת דברים גם של בנים וגם של בנות? נגיד סנדלים? וסוודר בחורף?
לא
סוודר של בנות כן לפי דעתי
נעלי בנות
סנדלים רק עם מדי בנות
שואל השאלה:
נגיד סנדלים סבבה שמותר לשים רק עם מדי בנות
אז אני אמורה לקבל נכון?
לא מקבלים סנדלים, קונים לבד.
כן
החל באוגוסט 23 אפשר לבחור מדי בנים או בנות. מקבלים 3 באים של מדי א אפשר לקחת 2 בנים ו1 בנות לדוגמה.
(עדיין מקבלים נעלי בנות)

זה סרטון שצהל הוציאו.. אז כאילו ברור שזה לא פייק.