9 תשובות
את השם שלך באנגלית?
Qew
אם קוראים לי אלון מה איכפת לי לכתוב במשחק אלון באנגלית ??? למה מה יכולים לעשות ? אני האלון היחיד בעולם ?
Qew
מה? זה פשוט סתם נשמע מטומטם
סבבה אני הצעתי הכל בסדר אם לא אוהבים בהצלחה :))
Qew
מי שם את השם שלהם במשחק? תמציאי כינוי או משהו
לרוב א י קורא לעצמי hoxton ואני לא משחק קול אוף דיוטי
טוב
Qew
שואל השאלה:
לא
שאני נותנת שמות אני פשוט מסתכלת מסביבי והדבר הראשון שאני רואה אני כותבת נגיד בקבוק אז bacbok או סתם איזה משהו