9 תשובות
wolrd dedtroyer
את השם שלך באנגלית?
אם קוראים לי אלון מה איכפת לי לכתוב במשחק אלון באנגלית ??? למה מה יכולים לעשות ? אני האלון היחיד בעולם ?
מה? זה פשוט סתם נשמע מטומטם
סבבה אני הצעתי הכל בסדר אם לא אוהבים בהצלחה :))
מי שם את השם שלהם במשחק? תמציאי כינוי או משהו
לרוב א י קורא לעצמי hoxton ואני לא משחק קול אוף דיוטי
לרוב א י קורא לעצמי hoxton ואני לא משחק קול אוף דיוטי
טוב
שואל השאלה:
לא
לא
שאני נותנת שמות אני פשוט מסתכלת מסביבי והדבר הראשון שאני רואה אני כותבת נגיד בקבוק אז bacbok או סתם איזה משהו
באותו הנושא: