התחברות
הרשמה
הגיוני שאני מתבאס שמשחררים רק נשים וילדים וגברים לא?
24 בנובמבר 2023, 16:58
ישראל
פמיניזם
חוקים
2 תשובות
מבאס אבל לפחות מתחילים חלק
זה כבר משהו
f
fairy_
הגיוני אבל תשמח לפחות ש13 ילדים ונשים חוזרים עכשיו
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שאני מתבאס מציון הגשה של 92?
מה אתם עושים בסילבסטר זה הגיוני שאני מתבאס שאין לי מישהי לנשק?
זה הגיוני שאני די מתבאס על זה שאני עונה לה על השנייה שהיא שולחת את ההודעה והיא עונה לי דקה או שתי דקות אחרי?
הגיוני שהתאהבתי בשבועיים ועכשיו אני לא מצליחה לשחרר כשהוא סיים את זה?
הגיוני שאני ממש עצובה ובאלי לשחרר ולבכות אבל זה פשוט לא יוצא לי?
הגיוני לשחרר ביום של ערב חג?
זה הגיוני שאני מתבאס מ93+ (לא יודע כמה בערך) אבל הייתי פעם מקבל 60-30
הגיוני שנתפס לי הלשון איך לשחרר את זה
הגיוני שעבר יותר מחודשיים מהפרידה ואני לא מצליחה לשחרר?
הגיוני שאני אוהבת לרקוד וזה משחרר אותי ממש אבל שאני רוקדת עם עוד אנשים אני רוקדת כמו חרא ובבית לבד אני רוקדת יפה יחסית?
זה מוזר שאני נמצא בכיתת מב"ר ואני לא אוהב בכלל שמשחררים אותנו מוקדם מבית ספר?