6 תשובות
שואל השאלה:
אז למה לא מגרשים אותם לעזה?
אז למה לא מגרשים אותם לעזה?
אנונימי
גרו בירושלים ובסביבה
כי הם תושבים של מזרח ירושלים
אין להם קשר לעזה, לצערנו השעון מתקתק עד הפיגוע הבא והם כבר רעולי פנים עם בנדה של חמאס
אין להם קשר לעזה, לצערנו השעון מתקתק עד הפיגוע הבא והם כבר רעולי פנים עם בנדה של חמאס
אנונימית
הם חוזרים למקום ממנו באו..
הם לא היו קודם בעזה
הם לא היו קודם בעזה
לא יודעת מדינה מפגרת
הם פשוט חזרו לבתים שלהם
הם פשוט חזרו לבתים שלהם
כי הם גרו לפני בירושלים ובאזורים שם
באותו הנושא: