7 תשובות
כל עוד אומרים את זה בקשר לאוטיזם, הייתי מצביעה בעד בלי להתלבט אפילו. אני אוטיסטית בעצמי
בתור אוטיסט, בעד. אלא אם כן אומרים את זה בלי קשר לאוטיזם. כל ההתייחסות הזאת כאילו אנחנו ילדים קטנים מחרפנת אותי.
מה זה חנטריש? ואני אוטיסט, יש לי אבחון
ברמה הטכנית, כל עוד אומרים את זה רק בהקשר של אוטיזם, אני בעד. אני שונא כשעושים לי את זה. אבל אז נכנסים לקטע של חופש הביטוי וכו' ופשוט... לא. אבל כן, ברמה התיאורטית זה באמת יפתור בעיה כל כך מעצבנת.
וודאפק ברו
איזה מאניאק, מה זה השאלה הזאת?
warlok אתה לא אוטיסט אתה חנטריש
אם הייתי אוטיסטית הייתי נעלבת מזה אז הייתי מסכימה איתך