38 תשובות
לא, תכתבי מה שבא לך
תכתבי מקסימום תקבלי משהו (אלא אם את לא חיילת ואז קצת פחות...)
לא פדיחה בטוח יפנקו אותך, שיהיה לך בתאבון❤
תכתבי הם יודעים שהם יקרים רצח והמשכורת הצבאית קטנה מאוד
אנונימי
לא ממש לא
לעע בתאבוןן
כן תכתבי, לא פדיחה
לא פדיחות
להפך, אוליי עובדים שם ערבים? ה' ישמור הם יקחו לך כפול אל תתעסקי איתם אלה.
אנונימי
תכתבי, גם ככה אף אחד לא רואה אותך ובמקסימום לא תקבלי משהו
תכתביי!
תעדכני עם קיבלת משהו אם כן, מה קיבלת?
תעדכני עם קיבלת משהו אם כן, מה קיבלת?
תרשמי מה כבר תפסידי
ותעדכני
ותעדכני
אנונימית
לא יודע מה קורה עם וולט כי אני קטין אבל
לא יודע אם אפשר לומר את זה גם בעברית אבל
תודה על השירות (thank you for your service בלעז)
לא יודע אם אפשר לומר את זה גם בעברית אבל
תודה על השירות (thank you for your service בלעז)
לא פדיחה
הזמנו אוכל רשמנו שאנחנו חיילות הביאו לנו מלא רטבים ודברים בתשלום בחינם חחח
הזמנו אוכל רשמנו שאנחנו חיילות הביאו לנו מלא רטבים ודברים בתשלום בחינם חחח
תעדכניי
תרשמי
תרשמי
לא פאדיחה
לכי על זה
לכי על זה
תנסי הכי גרוע יתעלמו
תרשמי
לא פדיחות
לא פאדיחות, תרשמי
כן
אנונימית
עדכון?
ממש לא פאדיחות
כן פאדיחה לדעתי. אם היו רוצים לפנק חיילים היו מציעים בעצמם, עכשיו שכל חייל יבקש פינוק?
תיקני לעצמך לבד פינוק בכמה שקלים.
אני גם ארשום שרוצה פינוק כי במצב כלכלי קשה?
תיקני לעצמך לבד פינוק בכמה שקלים.
אני גם ארשום שרוצה פינוק כי במצב כלכלי קשה?
תנסי
מה קרה בסוף?
מה קרה בסוף?
כן זה די מביך לדעתי
זה די להיות שנורר
מיותר
אולי כדאי לתעדף מי שנותן
מראש הנחה לחיילים
מיותר
אולי כדאי לתעדף מי שנותן
מראש הנחה לחיילים
זה מוזר לבקש לדעתי
לא פדיחה, תרשמי להם ותודה על זה שאת תורמת למדינה שלנו בדרך כלשהי 3>
לא להפך אולי יתנו לך
לא פדיחה מגיע לך
אנונימית
בכלל לא פאדיחה. את חיילת אז מגיע לך
אני בעצמי מפנקת חיילים אז למה לא מגיע לכם הכל
תרשמי, אני אשלח לך במתנה :)
זה סתם ניצול של המצב
שואל השאלה:
שמעו בסוף רשמתי והם לא נתנו כלום וגם שכחו מלא דברים במנה
אבל לא נורא הכול לטובה
שמעו בסוף רשמתי והם לא נתנו כלום וגם שכחו מלא דברים במנה
אבל לא נורא הכול לטובה
אנונימית
באותו הנושא: