4 תשובות
קודם כל משתתפת בצערך ):
אני חושבת שפסיכולוג יכול ממש לעזור לך ולתת לך כלים להתמודדות. בטוחה שזה לא קל להתמודד ולפעמים לדבר עם מישהו זה ממש משחרר.
קודם כל מצטער לשמוע :(
חשוב לי שתדע דברים כאלה קוראים וזה קשה ומזעזעה מאוד אבל אין מה לעשות חוץ מלפרוק את זה ולדבר תדע אני פה אנחנו פה:))
בנסוף אתה תמיד יכולה לדבר עם סהר או ערן בהצלחה מלך
Qew
משתתף בצערך אחי, אני מאמין שזה דבר לא פשוט. אני חושב שכדאי לנסות לתת הזדמנות ולראות אם נוח לך. אני בטוח שאם לא תתחבר הפסיכולוג יבין יוכל לנסות לשנות את הגישה או אולי להפסיק. תנסה, זה יעשה לך טוב. משתתף בצערך אח.
אתה צריך פריקה
אם אתה צריך גורם מקצועי שיכול לעזור לך לטפל בכל מה שאתה מעמיס.
לפני פסיכולוג תחפש משהו אחר אתה נראה מאלה שירצו לנסות בעצמם וזאת גם אופציה, כמו להתעסק בדברים שיעודדו או לשנות גישה אבל פסיכולוג אמור להיות מראה של עצמך אולי באמת תמצא שלווה למרות הכסף והזמן אתה עושה פה משהו עבורך.
אני משתתף בצערך.
אנונימית