4 תשובות
אבל למה שהם יתבעו?
וואלה, זאת שאלה טובה.
מניח שהם יקבלו פיצויים על נזקים
שנגרמו להם מבלי לתבוע.
קשה לתבוע על החלטות פוליטיות
למה שהם יתבעו
אנונימית
שואל השאלה:
כי המדינה והביטחון לא שמר עליהם ולא שמר מספיק כדי שלא יכנסו לנו פיזית מחבלים למדינה
וגם כי הם קראו לצוותי ביטחון ואף אחד לא הגיע
אנונימית