24 תשובות
^^אם ישחררו אותם אי פעם
כי הם חראות מגעילים
בטוח ישחררו אבל לא חושבת שבקרוב
המספר לא יורד, הוא היה במשך שלושה ימים אותו מספר, בגלל שבשלושה ימים האלו הגענו ל39 חטופים ששוחררו, היום ישוחררו 11 כדי להשלים ל50.
יש כמה דברים שהבנתי, דבר ראשון בחמאס לא יודעים מה עם עוד 40 חטופים בערך, אזרחים עזתים נכנסו וחטפו אזרחים בשביל לקבל את "הפרס" שהובטח להם מחמאס.
דבר שני, אני חושבת שתינוק בן 10 חודשים הוא קלף מיקוח חזק (נכון הוא תינוק ומה כבר יש לעשות איתו אבל דווקא בגלל שהוא תינוק לפי דעתי משאירים אותם שם).
כי הם חלאות אדם ח@רות
מה חשבת?
הוא חי אבל לא ישחררו אותו ואת אחיו ואמא שלו היום
כי הם מפלצות
אין לזה עוד הסבר
בדיוק כמו שלא מחזריקים עוד חטופים אמן המלחמה תגמר וכל החטופים יחזרו הביתה בשלום
^^^ נכון, בנוסף היה כתוב שהמשפחה נחטפה על ידי חמאס וכרגע מוחזקת על ידי ארגון אחר באזור חאן יונס, פלג אחר של מטורפים.
^^^לצערנו הרב באמת יש הרבה סיכוי שלא יודעים איפה חלק מהחטופים, בגלל שזה לא פשע להחזיק שבויים בבית מגורים הם יכולים להיות בכל מקום, מתחת לכל שטיח
^ הכוונה שאם הם שם, בעזה - הם יודעים את זה. אם הם במקום אחר אצל ארגון טרור אחר - הם יודעים את זה.
אנונימית
משפחת ביבס נמצאת אצל פלג טרור איסלאמי אחר(החזית העממית לשחרור פלסטין), ולכן לא ניתן לצרף אותם לעסקה כרגע כי הם מסרבים ולא בידי חמאס.
המספר יורד מאחר וסיכמו עד כה על חמישים שישוחררו, אם יוסיפו עוד ימים יתווספו גם עוד אנשים לשחרר.
^^אה אז כן הם מאה אחוז יודעים איפה הם
לא יודעים איפה הוא.
הם לא יודעים איפה כולם הם פיצלו אותם
כי הם רוצים שהעולם יחשוב שהם לא מחזיקים תינוק. זה חלק מהלוחמה הפסיכולוגית שלהם
קראתי איפשהו שחמאס העבירו חטופים לארגונים אחרים (יעני של טרור וכל זה) למקרה שאם נגיד חמאס ימחק אז יהיה למי להעביר את החטופים וככה הם לא יגיעו לידי ישראל
אז ככל הנראה הם נמצאים בארגון אחר
אנונימית
מדובר על האמא ושני התינוקות הגינגים שלה? חמאס-נאצים אמרו שהם לא בידיהם.. מי יודע אם הם נמצאים אצל הגיהאד האיסלמי או כל דבר אחר.. הם בטוח יודעים איפה הם, המפלצות. אנחנו צריכים להתפלל לשלומם, שיחזירו אותם לשלום בריאים ושלמים אמן.
אנונימית
ברוך ה הוא חי
מספר החטופים יורד אבל אסור להם לשחרר פחות מעשר ביום כי זאת העסקה
ולא משחררים אותו כי החמאס הבני אתם יודעים מה האלה לא נותנים לנו לבחור את מי לשחרר אז הם לא משחררים אותו
כי אמרו 50 סהכ
יום 1 - 13
יום 2 - 13
יום 3 - 14(אחד לא קשור לעסקה ששוחרר בעזרת פוטין)
יום 4 היום - 11 שזה מגיע ל50
כי עם כל כמה שזה עצוב להגיד, הוא קלף מיקוח מטורף בשבילם
רשמו שמשפחת ביבס לא נמצאת אצל חמאס.
אבל גם אם כן חמאס לא רוצה לשחרר את התינוק ב ה10 חודשים כדי שבעולם לא יגידו שחמאס חוטף תינוקות. פשוט גועל נפש
העזתים עשו הפגנה ואמרו לחמאס לא לשחרר את משפחת ביבס כי אז לא יישארו להם קלפי מיקוח
העיקר "לא כל הפלסטינים אשמים"
דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי: "משפחת ביבס שנחטפו מניר עוז מוחזקים על ידי פלג אחר באזור חאן יונס - אותו פלג שמחזיק אותם מעכב את שחרורם."
שואל השאלה:
וואי זה נורא ואיום^^
אנונימי