9 תשובות
אני יודעת לומר האישה אוכלת תפוח באיטלקית
אחותי, היא יודעת ספרדית ממש טוב
אכן יש כאלו אבל מאוד מהר הם הבינו שדואלינגו לא מדייק בכלל את השפה
היה לי את זה לפני שנה שנתיים זה גרוע לא למדתי מילה בסוף אבא שלי לימד אותי ספרדית למדתי שם חודשיים איך אומרים איש אישה ילד ילדה מים חלב לחם ותפוח
ניסיתי וכבר סיימתי ואני יודעת אולי 20 מילים זהו
אנונימית
אני לומד גרמנית כבר דיי הרבה זמן והבת זוג שלי שמעה סרטון בגרמנית והצלחתי לחבר פחות או יותר על מה מדברים שם בלי להסתכל על המסך אפילו
אני לומדת גרמנית בדואלינגו כבר 180 יום ואני יכולה להגיד שאני דווקא די מתקדמת
שואל השאלה:
ברמה של שיחה?
אנונימית
זה לא וואו בתור ללמוד רק מזה.
אבל אם יש לך קורס או ספר שאתה לומד ממנו ברגיל.
הדואלינגו טוב בשביל תרגול פה ושם לא יותר מזה .
זה ממש כיפי