6 תשובות
יכול להיות שאת לא אוכלת כמו שצריך
כנראה אכילה רגשית
לשתות מים עוזר ממש ואם את רעבה ממש אז תאכלי פרי
בתור בן קשה לי להגיד יותר על איך זה עובד עם מחזור, אבל תנסי לשתות מים באמצע הארוחה, לאכול לאט יותר בביסים קטנים ולהיות מודעת לאוכל ולא נגיד לאכול ולראות סדרה בלי להתרכז, בכללי דבר עם נפח גבוהה וערך קלורי נמוך
לפני מחזור זה קורה הרבה.. אל תדאגי מזה יותר מדי וגם האמת שאני מה זה מבינה אותך, זה מתסכל בטירוף במיוחד שאת מנסה לשמור יותר על תזונה.. אבל אל תחשבי על זה יותר מדי ופשוט תנסי להישאר קשובה לגוף שלך, אולי תנסי לאכול ארוחות יותר מלאות במהלך היום אבל בכללי אל תתני לזה להפריע לך, הכל טוב, את בן אדם וזה קורה לכולנו.
אם זה קורה ספציפית עכשיו בגלל המחזור, אז לגיטימי מאוד!
אבל אם רוב הזמן את מרגישה מורעבת גם אחרי הארוחות, סימן שאת לא אוכלת כמו שצריך.
אבל אם רוב הזמן את מרגישה מורעבת גם אחרי הארוחות, סימן שאת לא אוכלת כמו שצריך.