5 תשובות
בלהקת רוק בגיטרה חשמלית ליטרלי חד משמעית. זה כזה מגניב דיי.
אני יודעת לנגן בכינור , בהתחלה אני כמו כל תלמידה מתחילה רציתי להתחיל לנגן רוק אבל המורה שלי אמרה שבהתחלה צריך ללמוד מוזיקה קלאסית, היום אני מנגן הרוב רוק .
שמע אני מנגן קלאסי כדרך ללמוד ולהתמקצע ובזמני הפנוי אני מנגן בלהקה
לגמרי בגיטרה חשמלית
מוזיקה קלאסית, בעיקר על פסנתר וכינור אני יותר אוהבת, עניין של טעם