תשובה אחת
במכון וויצמן אפשר ללמוד רק לימודים מתקדמים (תואר שני ושלישי).
לגבי המכון הקנדי - אני לא מכיר אישית.
נקודה חשובה נוספת (במידה ואתה באמת מתעניין בלימודים מתקדמים): זה לא כל כך חשוב היכן אתה לומד, אלא אצל מי אתה מתלמד. לימודי מחקר אצל מדען בעל שם עולמי באוניברסיטת בר אילן עדיפים על לימודי מחקר אצל מדען מתחיל במכון וויצמן.
בהצלחה
לגבי המכון הקנדי - אני לא מכיר אישית.
נקודה חשובה נוספת (במידה ואתה באמת מתעניין בלימודים מתקדמים): זה לא כל כך חשוב היכן אתה לומד, אלא אצל מי אתה מתלמד. לימודי מחקר אצל מדען בעל שם עולמי באוניברסיטת בר אילן עדיפים על לימודי מחקר אצל מדען מתחיל במכון וויצמן.
בהצלחה
באותו הנושא: