2 תשובות
הייתי אומר שכן, אבל כדאי לדבר עם חבר הסגל שאחראי לזה. בעיקר אם יש סיכוי לפגוש אותו ביום הפתוח.
לא חושבת, אם זה סף הקבלה. תברר על ועדת חריגים ואולי תוכל להתקבל דרכה.
אם לא, כדאי לך להתקשר לאוניברסיטה ולברר על יעוץ אקדמי כדי לשאול מה אתה צריך לשפר על מנת להתקבל (בגרות ספציפית או פסיכומטרי)
עריכה: אל תתייאש, בן זוג שלי שיפר את הסכם שלו כדי להתקבל לאוניברסיטה. תלחם על זה אם זה חשוב לך. זה לא הבדל כזה גדול ואתה יכול להגיע לזה.
אם לא, כדאי לך להתקשר לאוניברסיטה ולברר על יעוץ אקדמי כדי לשאול מה אתה צריך לשפר על מנת להתקבל (בגרות ספציפית או פסיכומטרי)
עריכה: אל תתייאש, בן זוג שלי שיפר את הסכם שלו כדי להתקבל לאוניברסיטה. תלחם על זה אם זה חשוב לך. זה לא הבדל כזה גדול ואתה יכול להגיע לזה.
באותו הנושא: