8 תשובות
מה הבעיה במה ששלחת
שואל השאלה:
התכוונתי יותר משהו כזה שהכוורת בצד,כנראה מה שאני אעשה זה לקנות שולחן בנפרד וכוורת בנפרד אבל אם יש משהו ביחד אני אעדיף,תודה
אנונימי
לפי מה שאתה רוצה נראה לי מה שמצאת ואם תוסיף כוורת יכול להיות ממש טוב, בכללי למה אתה צריך בגובה 2 מטר בכלל?
שואל השאלה:
בגדול אני פשוט מעצב מחדש את החדר שלי,יש לי בראש עיצוב מדויק וזה הדבר היחיד שנשאר לי,בגדול חשוב לי הגובה גם כי אני גבוה וגם כי החדר שלי גבוה וירגיש לי מוזר שיהיה לי שם משהו מטר 70 כי מה יהיה בכל החלק מעליו?
אנונימי
אם אתה רוצה יותר דומה למה שאתה שלחת אתה יכול פשוט לקנות כוורת ולהוסיף מעל , או שהבעיה היא שאתה פשוט גבוה מידיי
שואל השאלה:
שזה לא בגובה 2 מטר
אנונימי