7 תשובות
שואל השאלה:
לקח להם יום שלם להגיב למצב ולטפל, אם זה היה קורה במדינה אחרת הם ישר היו מגיבים
לקח להם יום שלם להגיב למצב ולטפל, אם זה היה קורה במדינה אחרת הם ישר היו מגיבים
אנונימי
בעד חמאס
הצלב האדום בעזה מעסיק עזתים אז כן הוא תומך חמאס הנהלת הארגון כנראה שניטרלית
זה ארגוןש אמור להיות ניטרלי לא משנה מה
זה ברור שיש חהם צד ודעה אבל הם מחוייבים לשמור על נטרליות
זה ברור שיש חהם צד ודעה אבל הם מחוייבים לשמור על נטרליות
הוא נטרלי הם חייבים להיות נטרלים לפחות
הם ניטרליים.. כביכול. איך ארגון שנכנס לאושוויץ וטען שמטפלים ביהודים טוב והכל בסדר יכול להיות נטרלי? הם אנטישמיים מאז ומעולם אם אתה שואל אותי.
למה שהוא יתמוך בחמאס וישחרר ויטפל בחטופים? נטרלי
אנונימי
באותו הנושא: