התחברות הרשמה

בנות 190 מעלות בתיק זה סבבה?, זה לא שורף תשיעי?

30 בנובמבר 2023, 11:13
מזג אוויר    
4 תשובות
מה
ג
גירל^_^
מה זה אומר
A
Azula :)
מה קראתי עכשיו
ל
לימונצ'יק
תרגום :"190 מעלות במחליק זה סבבה לא שורף את השיער?"
c
coconutg
באותו הנושא:
לעלות לכיתה ט עם אותו תיק מכיתה ז סבבה?
בנות עגיל הרחבה לבנים איכ/סבבה/מעלה
יום רביעי יש 21 מעלות בתל אביב זה סבבה לים?
חולצה שחורה, ג'ינס כחול ונעלי ספורט אנדר ארמור לבנות ותיק אדידס שחור סבבה למחר?
זה סבבה לעלות למטוס עם תיק גדול?
איך התיק הוא גם סבבה לבנים או שזה לבנות?
29 מעלות זה סבבה ללבוש שורט ?
17 מעלות זה קר הוא חם הוא סבבה כזה?
בנות אם אני נראה סבבה אבל יש לי ריח ממש טוב של בושם זה מעלה לכן?
כמה שעות זה סבבה בתיק חביתה בלחמנייה בנייר כסף ?
16 מעלות זה סבבה בשביל סוודר עם צווארון?