6 תשובות
עזבי פשוט תתקדמי ממנו לא שווה את המאמץ ואת הסבל שהולך לצאת לך מזה
תגידי לה שוב בתקיפות כפרה
היא חברה שלך שתכבד
היא חברה שלך שתכבד
וואי אני מכירה בנות כאלה זה באמת מעצבן
לדעתי כדאי שתשחררי ממנו
לדעתי כדאי שתשחררי ממנו
תתקדמי זה לא שווה את זה
יגיע מישהו יותר טוב
תתקדמי ממנו פשוט
באותו הנושא: