22 תשובות
מה קשור אז אנשים לא יכולים לדבר על האמונה שלהם בגלל שזה גורם לאנשים לשנות את דעתם?
כי זה אמור להיות מקובל בחברה ועובדה שיש אנשים חשוכים שעדיין לא מקבלים את העובדה שיש אנשים חכמים יותר שהגיעו למסקנה שהם שולטים בחיים של עצמם.
כי רוצים להיות שונים ומיוחדים, בדיוק כמו שלהיות הומו וטרנס הפך לטרנד
שואל השאלה:
למה נוצרים לא פותחים לייבים באמצע החיים וכתבים אני מאמין באלוקים של היהודים וגם הם הוא מאמין מי עושה לייבים וגומר לאנשים לישמוע את זה כיאלו מה הקטע לגרור עוד אנשים
אנונימי
מה הקטע לגרור עוד אנשים?? הגיוני לגמרי שהאינטרס של כל בן אדם הוא שעוד אנשים יחשבו כמוהו זה חשיבה בסיסית
שואל השאלה:
איזה שטויות יאו
אנונימי
תסביר בדיוק איפה אני טועה,

כל דתי ירצה שכל ישראל יהיו דתיים בשביל שהמדינה תפעל יותר כמו שהוא רוצה (חינוך יותר דתי ושלא יהיה תחבצ בשבת לדוגמא)

כל חילוני יעדיף שכל ישראל יהיו חילוניים בשביל שהמדינה תפעל יותר כמו שהוא רוצה (למשל תחבצ בשבת ופחות מיסים)
זה לא טרנד וההפך להאמין באלוהים נהיה טרנד אנשים כולם משחקים את עצמם
אנונימית
מה הפאקינג קשר טרנד
מותר לי לא להאמין ואני גם אף פעם לא האמנתי וזה בסדר תאמין לי אני בדיוק כמוך.
אנונימי
דבר ראשון, נוצרים כן פותחים לייבים ורושמים דברים כאלו: "ישו הוא אלוהים תוכיחו אחרת" או "ישו הוא אלוהים והאפיפיור לא צודק תוכיחו אחרת", ראיתי הרבה לייבים כאלו, פשוט לך זה לא מופיע.

דבר שני, גם ראיתי המון לייבים של רבנים, למה על זה אתה לא נותן ביקורת?

דבר שלישי, מותר לכל אחד לפתוח לייב על האמונות שלו כל עוד האמונות האלו לא פוגעות באחרים, למשל אמונות שפוגעות באחרים הם אמונות נאציות.

דבר רביעי, הומו וטראנס לא נהיה טרנד, זה לא טרנד, אנשים נולדים ככה וזהו, פשוט היום, יש יותר מודעות לזה, פעם, הומואים וטראנסים היו נולדים ולמשפות דתיות ואז היו חושבים שמה שהם באמת, לא נכון והם צריכים להיות מישהו אחר, אבל היום, יש מודעות לזה ושאין בעיה אם אתה הומו ולכן היום אתה רואה הרבה יותר הומואים וטראנסים, זה לא טרנד.

דבר אחרון, אני ממש לא חושב שלהאמין באלוהים נהיה טרנד, לי זה נראה ההפך, אני גר בעיר חילונית ופתאום אני רואה יותר ויותר אנשים עם כיפה, תלית, ברשתות החברתיות המון אנשים מצדיקים את 7 באוקטובר ואומרים אלוהים עשה את זה, פתאום נהיה טרנד בטיקטוק לשרוף בגדים לא צנועים וזה.
אנשים מסכנים
כדי להאמין בשטן
לא הבנתי ממש למה הם לא יכולים לדבר על האמונה שלהם
ופשוט הזמנים קצת השתנו, זה הכול
מרגיש בדיוק הפוך בתקופה הזאת
כל אחד והדעה שלו יש דברים שיכולים להיראות מופרחים שקשורים לה' ויש דברים שלא ואת/ה לא יכול/ה לשנות את זה שאנשים מציגים את הדעה שלהם בפומבי
בתקופה הזאת זה ההפך ואנשים שמצדיקים את מה שקרה ב7 באוקטובר הם טיפשים
אנונימית
^^^אני מסכים, טרנדים מיסיונרים מופצים לאחרונה בכל מקום
האם אתה מדבר על ראזי טאלון?
^
כנראה, גם ראיתי אתמול עוד מישהו שעשה לייב על זה והוא חדש אז כנראה זה למה הוא שאל את זה
החלטה שלהם
כי מנרמלים את זה יותר מפעם וזה הפך למקובל ובסדר
כי אלה אנשים רעים אתה צודק