9 תשובות
זה בסדר
העיקר לא נכשל
זה תלוי במטרות שלך ובמה שאתה רוצה
זה עובר, כך שזה סבבה
כן זה סבבה לגמרי
יש לאן לשאוף, אבל זה לא נורא
אולי כדי לרדת ל4 ולהשיג ציוניים של 85 פלוס אם זה אפשרי
Qew
י"א זה ציון סבבה, י' פחות, מציע לשאוף כמה שאפשר גבוה, לא נורא תמיד יש נפילות פה ושם, זה בסדר
מושלם רק חשוב לשפר את זה
לא סבבה אבל לא נורא, תלמד יותר ותשקיע להישאר עם החומר ולא לצבור פער עם הכיתה
תלוי כמה יחידות את